Biscolata Erkekleri ve Victoria Secret Melekleri Karşı Karşıya

"Biscolata Erkekleri"ni bilmeyeniniz yoktur herhalde... Onlar hakkında toplumun düşüncelerine hızlıca bir kulak verince, hemen fark ediliyor ki, en çok karşıt tepki aldıkları kesim, doğal olarak ekranlarda yer almalarından hiç hoşnut kalmayan erkeklerden oluşuyor.



Bunca süre kadınların meta olarak kullanıldığı on binlerce reklamdan sonra, neredeyse ilk defa yakışıklı erkeklerin rol aldığı, bu kadar etkili bir pazarlama stratejisiyle karşı karşıyayız. Şimdi erkekler bu durumu "emperyalist politikanın yaygınlaşması" olarak yorumlarken, rövanş sırası ilk kez kızlarda gibi:)



Market reyonları arasında ciddi bir surat ifadesiyle koştura koştura dolanırken, Biscolatta raflarıyla karşılaşınca bir anda hafiften sırıtma moduna geçerek, içten içe reklamın meşhur şarkısını mırıldanan hanımlar görmek mümkün... 

Tell me what can I do

I just wanna taste of you

You're my biscolata

My sweet biscolata

Çikolata alana, yanında Biscolata erkekleri de gelmiyor belki ama, yaşattığı algı, en büyük tüketicisi olan kadınları mutlu etmeye fazlasıyla yetiyor. 

Hatta promosyon olarak bir gün, paketlerinin içinden, bu beylerin posterlerinin çıkacağı günlerin hayaliyle yaşayan, seriyi tamamlamak uğruna, varını yoğunu çikolataya harcamaya hazır hanımlar olduğunu duyuyorum etraftan:)

Ah tabi burada bir handikap olarak, bayanlara yönelik bir ürün olduğuna kanaat getirip, sağda-solda, markette, ellerinde bu paketle görününce, yanlış anlaşılmaktan çekinen erkek tüketici sayısı da bir hayli fazla. Belli ki marka bu riski göze alacak kadar cesur:)

Bir başka kesim de iyice sinir olduğu bu reklamlardan sonra , "Peh! Adamlar, reklamda, ürünün önüne geçmiş!" şeklinde kendilerince bilimsel savunmalarla hırslarını kamufle etme yolunu seçiyor:)

Biscolata Starz Mocha reklamındaki sakar Barista'yı canlandıran "Bruno"cular, Biscolata Mood Reklamında sahilde dans edip, gitar çalan "Carlos"çular, İtalyan Enrico'cular, Fransız Jean-François'cılar derken, kabul edilmesi gerekir ki, hem reklamları, hem ürünleriyle ses getiren bir iş çıkarmışlar ortaya...


Yıllardır her yılbaşı gecesi CNBC-e'de Victoria's Secrets defilelerini, "tamaaaaamen yeni modelleri görüp, eşine hediye seçmek amacıyla"(!) göz kırpmadan izleyen beylerin iç sesi olan "ya bunlar kadınsa eğer, peki evdeki ne?" sorusuna inat; bu yılbaşında, saatler tam da gece yarısını gösterirken, meleklerin defilesinin, hem de en güzel yerinde, ironik şekilde benzer bir defile konseptiyle yayınlanan Biscolata erkeklerinin reklam filmi, "Biscolata tadında bir yıl" dilekleriyle hafızalarda yer etti:)

Düne kadar, eşini veya erkek arkadaşını üzmemek adına, kaslı erkeklerden hoşlandığını söylemekten çekinerek, "Göbek diil ki aşkım, seninki Türk kası. Hem yakışıyor bence sana!" diyenlerin, ciddi bir çoğunluğu gözünü açtı ve artık "bunlar erkekse, evdeki ne?" sorusunu soran taraf oldu sanki:)

Sınıf arkadaşımın aylar önce Boğaziçi Güney kantininde ikram etmesiyle ilk kez denediğim ve ders esnasında da acıktıkça "sana ne çıktı-bana ne çıktı" diye mood'umuzu merak edip yavaş yavaş paketi yarıladığımızı farkettiğimiz bir Biscolata Mood maceramız var.

Reklamında gördüğüm kadarıyla, Pringles patates çipslerine benzer formundan ötürü merakımı çeken Biscolata Choco Chips'in, Fındıklı çeşidini de, geçenlerde alıp denedim. Tadı oldukça başarılı. İnce olması da ayrıca büyük avantaj:) 

Sloganı üzerinde "Çikolatanın en ince hali! :)

Aylar önce müjdelediğim gibi, İspanyol model Carlos Martin, başrol oynadığı ilk dizi denemesi olan "Yağmurdan Kaçarken" isimli bir romantik komediyle, çok yakında ATV'de. 



Dizide annesi İspanyol, babası Türk olan, 35 yaşında ve "Carlos Yılmaz" isimli, hızlı çapkın, genç ve bekar bir fotoğrafçıyı canlandırıyor.  





Etiketler: , , , , , , , , , , ,